S

stillwantmore

Guest
I've been told on more than one occasion in the past anyway, that mine was. Was shorter back then too. For me and my body and what I want, I'd have to say somewhere around 9.5x6.75 ish non bone pressed.
 

teoman

Member
Joined
Jun 4, 2003
Messages
112
IMHO, 9x6 is really perfect.
 

shower

Member
Joined
Jun 22, 2003
Messages
44
9 x 6 I think.
 
Joined
Jun 3, 2003
Messages
77
9x7 seems to be the perfect size (a little more girth has never killed anyone). But hey that's my goal :)

F.
 

want_to_grow

Member
Joined
Jul 26, 2003
Messages
327
I think anywhere from the range of 9.5-10.5 length and 7.5-8.0 girth and also a nice penis head to top things off.
 
Joined
Jun 4, 2003
Messages
186
My perfect size is 10.5X6.5, that is my long term goal.
 

REDZULU2003

Its a marathon, not a sprint!
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
22,063
12X8 or 12X9 is my goal.
And I know.....................its H U G E ;) Bring on the pussy :hammerhea
 

Gardenier90

Active member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
1,392
10' x 8' LOL LOL LOL
 

shower

Member
Joined
Jun 22, 2003
Messages
44
So what is your final girth goal DLD?
 

oabster

Member
Joined
Aug 15, 2003
Messages
40
i don't know what the perfect size would be, but my ideal goal would be one the size of a pornstar guy named Julian (Jill Kelly's husband). I want to look like that - anyone know an accurate measurement of his size? i know based on some stuff DLD did a while ago with looking at pictures and ratios, some of the measurements which they advertise aren't quite correct... someone help me put a number on my goal, please? haha.

then the next step will be to stop looking at porn long enough to be able to do the exercises. damn it's tough.
 

DLD

doublelongdaddy
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
109,583
Originally posted by oabster
i don't know what the perfect size would be, but my ideal goal would be one the size of a pornstar guy named Julian (Jill Kelly's husband). I want to look like that - anyone know an accurate measurement of his size? i know based on some stuff DLD did a while ago with looking at pictures and ratios, some of the measurements which they advertise aren't quite correct... someone help me put a number on my goal, please? haha.

then the next step will be to stop looking at porn long enough to be able to do the exercises. damn it's tough.
I'd say he is about 8.5 x 5.5...I think she is very tiny.
 

wesb

Member
Joined
Jun 4, 2003
Messages
219
Originally posted by doublelongdaddy
I'd say he is about 8.5 x 5.5...I think she is very tiny.
Here's the stats on the Julian dildo:

9 inch realistic cock and balls with suction cup base. Molded from porn star Julian. 7 inches insertable length .

9 inches long 2 inches wide 6.25 inches around


So, if this is an accurate mold then he's 7 NBP x 6.25. I saw a special recently on Doc Johnson, and they showed them do a mold of some guy named Mark something. He had a chick help him get excited, then stuck it in the plaster. They also showed a chick doing a mold for an artificial vagina. It looked like both of them had fun doing it, and got off on the idea of all these people using their "private parts." I've read that some of these pornstar dildos are "enhanced", but for example the John Holmes dildo is advertised as 12", but like the Julian that measurement includes the balls. Insertable length for John is supposed to be 10", which IMO is pretty close to his actual measurement.
 

Priapos

Member
Joined
Aug 8, 2003
Messages
50
It all depends on your height. I am 5'9" and think that 13"x8" would be aesthetic.

Priapos
 

Staff online

Members online

Top