DLD Testimonial

WaxN

Member
Joined
Jun 5, 2003
Messages
454
shiiiiiiiiiiiiittttttttttt..............
 

Attachments

Joined
Jun 3, 2003
Messages
150
So when will we officially see this testimonal posted at MOS? I think it'd convince even the skeptics that this stuff really works, haha.
 
9

9cyclops9

Guest
Omg! Oh man that's crazy. I remember when the site looked like that. Well...minus the guy with the cock wrapped around his neck haha.
 

hopful

Member
Joined
Aug 12, 2004
Messages
590
LOL
and i just wanted to ask why my board is red ;) *wak*
 

penguinsfan

Active member
Joined
Jun 20, 2003
Messages
4,092
Hey, guess he had a sense of humor back then. Now he's too busy claiming you're a con artist.
 
9

9cyclops9

Guest
I think WaxN started a hude thread at T's place to try to discredit DLD. It was of course wildly popular. He uses the name Wadzilla on T's.
 

REDZULU2003

Its a marathon, not a sprint!
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
22,598
ROFLMAO LOL at that fuckin stick thing on the screenshot top of diz thread LOL it reminds me of those fuck heads in Iraq who keep takeing innocents hostage, damn doesnt it look like a target..... LOL maybe he has something ELSE on his mind?? hahaha makes you wonder, really does.....what else do people like this do in their spare time.....jeez, I cant really see much.
 

crazyed27

Active member
Joined
Nov 25, 2003
Messages
2,625
9cyclops9 said:
I think WaxN started a hude thread at T's place to try to discredit DLD. It was of course wildly popular. He uses the name Wadzilla on T's.

Yeah he started a size study on DLD. And picked apart every last one of his pics. Hell I don't believe Wad has 6 inches of girth, he says he does but he only has on pic to look at. All I gotta say about him is he has a few issues mentaly and that is why he is the way he is! :)
 

penguinsfan

Active member
Joined
Jun 20, 2003
Messages
4,092
It's a shame. I found him to be a likeable guy as I reflect on some of the old threads.
 

Members online

Top