wank of my life (so far)

Joined
Jun 15, 2003
Messages
47
Likes
0
|
"wank of my life (so far)"
#1
holy shit i was tossin off just goin @ it like krazy flickin thru the sun and nuts and zoo and picturin these girls @ college and wutever i did i could not cum 4 hours in the end i thought fuck this im gonna spray these bitches man it was amazin all pasty n shit then it dried up and my dick was clean
 
Joined
Feb 13, 2013
Messages
257
Likes
2
|
"wank of my life (so far)"
#4
doublelongdaddy;539382 said:
Try going a month without letting off but still be active in your visual activities...I guaranty you will blow a hole in the wall!:)
lol i know what you mean! I masturbate once a week, when I come there's just so much, it's such a turn on to think about, and after I cum its like ive taken 17 valium haha. I dont feel horny for 2-3 days at all after that, much better than once or twice a day in my opinion
 
Joined
Mar 11, 2013
Messages
112
Likes
1
|
"wank of my life (so far)"
#5
I don't know if I could do that. I gotta release every night after a long jelq session. I just can't leave it alone after it's all lubed up and semi erect with the jelqing. The wife only wants to fuck about once a week so I gotta jerk off or I get frustrated.
 

Staff online

Members online

Top Bottom