Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#1
Well, I have been a long time watcher, sporadic poster, here at MoS. I havent been into Penis Enlargement in a long time, but am getting back into it now.

I started up again 7/6/04, yesterday, and plan to continue til I have met my goal.

Started: 7.25 x 5.5
Current: 7.75 x 5.75
Goal: 8.25 x 6.5

My goal alrready thinks Im big and always comments how big it is, but I want a bit bigger. Just need 3/4" each way.

My routine is girth focused, I dont care ifI gain any length . I can already hit that "deep spot" on my girl I just wanna fill her up more. It is a routine I got from somewhere on here too so it isnt my own.

(10x 5sec dry jelqs - helicopter for 10 seconds) Repeat 2 more times
60 Seconds compression squeeze

Repeat that whole thing right there twice more.

Mid/high grip on penis squeeze-jelq the head so I can keep head big. Do SLOW SLOW squeeze-jelq 10 seconds. Helicopter for 5 seconds. Repeat 2 more times.

That is my girth workout. Length is just random stretching throughout the day. Also, I do wear an ROP so that will help.

My plan is also unique from what most people do, its the plan I always used and works AWESOME. 1 day on 1 day off for 3 weeks straight then 1 full week off. Then I repeat it over gain. It gives perfect 1 month blocks to measure on and the complete week lets it heal fully, solidify, and you follow up with a measure.

With me luck :)
 
Joined
May 18, 2004
Messages
464
Likes
1
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#2
Is that 7.25 before u did any Penis Enlargement whatsoever ? b/c if so, your one lucky dude :)
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#3
Well I was 7" but grew naturally to 7.25 then did Penis Enlargement to 7.5 then grew naturally with MINIMAL if any Penis Enlargement (very sporadic dont think any of it helped) to 7.75.

Im 17. I started Penis Enlargement when I was 16 only did it for 1 month. Then I did sporadically but ya no real growth.

I have hairy legs and arse, but my face isnt very hairy at all, but its starten to thicken yay for me! I have always been a late bloomer. As my pappy says lol the tree that blooms late, blooms biggest, like the redwood.

Anyhow ya my voice isnt as deep as I personally think it should be either so luckily Im still in puberty I think. Im out.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#4
Missed tonight gonna do routine again tomorrow then go every other day from then on, just busy today.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#5
NM I did do my workout tonight, I was thinking weight lifting hehe. Missed that one. I think with ROP, protein shakes (has glutamic acid = glutamine = opens blood vessels, and also has L-arginine, does same thing), weight lifting, I can get my T up too. I wanna get to my 8.25 x 6.5 in 2-3 months and I think I can do it.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#7
No I mean 17. If I cant be on this forum unless Im 18 then yes I am 18 its just my handle Sephin, my in character Penis Enlargement ...character... lol.. is 17 :wink: rofl
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#8
Ok my girth is nearing 6 as I always wanted. It is like between 5 3/4 and 6. Id say 5 7/8 which is awesome after only 2 workouts. My lenght is still pretty much the same 7 3/4 and sometimes a lil over, but ya.

I think I can make my 1 month goal of 8 x lil over 6 :) We see Im gonna measure for final mark beginning of August.
 
Joined
Mar 16, 2004
Messages
2,189
Likes
11
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#9
I wish i knew about Penis Enlargement in my teens... sigh.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#10
Did em on 12th too tired today, but tomorrow afternoon Ill do awesome workout. I wanna meet my goal by end of summer so Im gonna work hard.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#11
Been slacking, I keep thinking me and my girl gonna get it on so Im not working out cuz I dont want her to see red bumps and freak out and I dont wanna explain my Penis Enlargement.

Im just gonna start going strong today and just hold off on doing anything with her until I take my growth break. Then Ill do another solid month.
 

DLD

doublelongdaddy
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
104,553
Likes
808
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#12
sephin said:
Been slacking, I keep thinking me and my girl gonna get it on so Im not working out cuz I dont want her to see red bumps and freak out and I dont wanna explain my Penis Enlargement.

Im just gonna start going strong today and just hold off on doing anything with her until I take my growth break. Then Ill do another solid month.
Why not share it with her? Nothing gets JEN hotten than knowing I just did Penis Enlargement.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#13
She'll feel bad and say I'm fine and she doesnt want me to get bigger. I just wanna keep it to myself :)
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#14
Early workouts gave me gains, but now.. well havent even been working out so no wonder, been lazy.

One hard hard boner I was 8" and I am almost 6" girth. 8 x 6 my mid goal... going well. Worked out tonight kinda... I keep up to date.

BTW my stretched flaccid is like jsut under 8.25" now :)
 
Last edited:
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#16
Lol she already does, but I think the last time it was out and we were doing anything I was 7.5/7.6 x 5.75, so if I keep up my routine I and reach 8x6 she will notice. But ya whenever I get hard when were standing and making out she uses both her legs to grab it and tells me how much she wants to do me. Too bad we never have alone time to, but one of these days hehe. Anyhow, Im gonna do hardcore routines for rest of week maye til wednesday then rest. I know thatll put me @ 8x6 :) BTW DLD how long and thick are you right now? Do you every plan to be TLD? =D
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#17
OK havent really been doing Penis Enlargement, been bad as usual. Finally got some time now summer school is over, and thank God, never doing summer school again :) Anyways, gonna start up tomorrow along with my X-Country running and weight lifting. Finally gonna wear ROP 24/7 or at least 16 hours a day/night or as much as I possibly can. Going to decrease soda/caffeine (contricts blood vessels), increase water (helps with cum etc), continue to take multivitamin contaning Zinc (for cum), and continue on with creatine and protein shakes (gultamic acid [amino acid] = glutamine = opens blood vessels;also contains Arginine think its L-arginine too). I won't beat it either except 1 a week on off days to check cumload size increase/decrease. Maybe just with these non-Penis Enlargement actions I can get a solid 8x6 :)

I can almost reach 8" length and sometimes I can. Can almost reach 6" girth. Problem on girth is I measure with a lined paper and not tape measure or anything so I need to start doing that, but I know Im not far off, if Im off at all.

Only problem is 6" doesnt look so thick cuz Im so long. My new goal is 8" NBP 6.5"BP :) I'm gonna start again. I need to layout my plan now so I can check and follow through easily. Here it is.

Start 7/22/04 Length : 7 7/8 BP Girth: 5 7/8
End 8/12/04 Goal - Length : 8 NBP Girth: 6.5

Overview: Start Thursday 7/22, 1 day on 1 day off until Wednesday 8/4 (3 weeks later) when I will do my final workout then let the increases solidify by resting for a week until 8/12 when I will measure. I have been lazy, but am not completely newbie , but my first month will be modified to get me back into Penis Enlargement. Phase One will be the my return, from lazy half-assed workouts, to dedicated consistent ones. Phase Two will be working harder, doing more reps/etc harder workouts. Phase Three is the shock-it-to-shit phase, where my penis will be put to the test. Phase Four will be rest and relaxation... without masturbation, or caffeine intoxication... or... or.. junkfood mastication! YEAH :)

Comments: I think 1 on 1 off for 3 weeks with 1 week rest is best way to increase and keep a nice schedule so this is what I am doing. I think I will end up 8NBP maybe a little over and 6.25, but I can hope :)

Routine: Just doing Phase One for now. Ill get through this and see where I am and where I can/should go.

Week 1 - 7/22, 7/24, 7/26, 7/28 - Phase One

1. Warmup with casual helicopters, stimulation, and testical massage. Toss some warmup exercises in between steps 2-5
2. 10 Power Jelq (kegel then long hard jelq) 5 C-Jelq (fix my slight left curve)
3. 1 Minute 1-handed constrictor
4. 30 second glans constrictor with quick jelqs
5. Repeat steps 2-4, four more times.
6. Cooldown with casual helicopters and testical massage and maybe hot shower

---------------------------------------------------------

Ok that is it for now. I'm out with some dedication and willpower now. I know I can gain this. I know I will gain this. I will start my routine tomorrow, and follow through til the last day of my 1 month course then evaluate myself then. I will post after every workout with feedback and any other pertinant comments to my Penis Enlargement routine. Post tomorrow :)

WISH ME LUCK!
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#18
Really busy with relatives and stuff missed 7/22, but going to do that workout 7/23 early morning and just carry on as usual from there.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#19
Relatives still been a hindrance, just starting from 24 on, going on vacation I know I can do it now, quickstyle in the shower @ the hotel where I am going. And in the bathroom. Might need to spread it out over the day, but itll be all good... just the getting back into it phase anyways. Update when I am back monday.
 
Joined
May 12, 2004
Messages
579
Likes
0
|
"Sephin Routine + Progress Log"
#20
I feel like shit cuz I cant start my fucking routines cuz relatives and vacation but Im back.

My 22 24 26 28 dates are now 26 28 30 1 dates and itll just go from there. Finally I can start.

BTW didnt get any zinc over weekend but 3 days of holding out and not wanking it and using ROP and my load was 2x as big Id say, I had more spurts when I cummed too it was awesome. Drinking lots more water , using zinc, and gonna wear ROP as much as I can. I plan to blueball it ever 3 days or so hoping I can force more sperm to be made then old sperm join it... Iono hard to explain but it might work. Then plan not to cum til its my girl jerking it :)
 
Top Bottom