Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#1
Gonna make this my online Penis Enlargement diary. Will probably be updated everyday or so. Feel free to post any comments you have. It'll keep everyone (who reads it) updated on my progress and what's goin on with me.

2/24/04

Started my Penis Enlargement routine today, DLD's Newbie Routine. I plan on doing this for 3 or 4 weeks, 2 on, 1 off. Started reading through the forums for different exercises once I am past the basics. Will be a non-smoker in 7 days.
EL 7
EG 5
Curve to the left

2/25/04

Tried palm down Jelqing today, got a much better stretch but it's hard to do. Red spots on the underside of my penis towards the left are appearing, larger then the normal ones. Fiddled with the A-Stretch today, good stretch but I still feel stretching while (semi) erect gets my ligs better. Contacted DLD about the paysite, and Supra about the ROP. Once I have the money I plan on buying both. Looked up more routines today in preparation for my more advanced workout in a few weeks. No gains today but I got a much better workout then yesterday. Will be a non-smoker in 6 days. Tomorrow is a rest day.
 
Joined
Oct 28, 2003
Messages
296
Likes
1
|
"Road To My Goal"
#2
Looking good X. You got good starting stats already. I am sure Penis Enlargement is gonna work good for you because you approached the things in the right way. I would reccomend you MOS paysite if you are not sure which routine to do. You have some great routines there that will keep you busy for a long time. Good luck and happy gaining.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#3
2/26/04

Payday! Yay, gonna get a ROP, and get onto the paysite. As for Penis Enlargement today is my day off, to help prevent injury, I took a hot bath and let myself soak for about 30 minutes with a bit of light massaging. Will be a non-smoker in 5 days.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#4
2/27/04

Continued with my Penis Enlargement today, did my stretches , and 250 jelqs. Tried to uli a little bit too, felt like my dick was gonna explode. :bomb: :bomb: Felt good though. Bad day at work :heated: .. plus when I get off (8p EST) 2 seconds after I'm outside I have someone in my face about to get their ass whooped, because they don't like their girl flirting with me. Got the adrenaline pumping though, and I love that feeling, I don't however wanna hurt someone. Anyway, that's it for today.

:flame: :mixedup: :banghead:
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#6
Hehe, she got mad at me for it too, I was like WTF?! I'm not the one being two faced (her being nice to my head, badmouthing behind my back) and I'm not the one bringing my boyfriend (or girlfriend in my case) to my job to start shit.

Other then that...

2/28/04

Normal Penis Enlargement workout today, nothing spectacular.

2/29/04

Rest Day, light stretching .
Will be a non smoker in 2 days.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#7
3/30/04

Normal stretching today, but with Jelqs I just stopped counting and kept going for a while, probably 20 minutes straight, holy shit what a pump . :) Stayed pumped for a long time too.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#9
4/02/04

Skipped a few days on here.. forgot to post. Today did about 400 reps of Jelqing, 200 palm up, 200 palm down. I feel a better internal stretch with palm down, but I trap more blood with palm up, plus I don't catch as much skin palm up. Plus I've started jelqing against the curve alot more now, almost every other jelq is against my curve, after Penis Enlargement my dick is almost straight.. unfortunately it returns to normal in about an hour. :( Also I am gettin to the point where I can stretch and jelq without gettin too erect for it, so that's good. Also doing erect bends held for a minute against the curve, for 6 or 7 sets.

As for life.. quitting smokin didn't happen, I broke down and bought a pack :( I really need to quit! Cuz I wanna get with this girl at work.. but that isn't goin too well either :/ One day I'll get her tho!

Anyway, tomorrow I will Penis Enlargement.. and Sunday will be my first 3rd day in a row, I'm upping my number of days on to 3 for now with one day off.
 
Last edited:
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#10
Today did 400 Jelqs, 200 Palm Up, 200 Palm Down. Plus I fiddled with Horse 440's I think? Did a Dry Jelq about half way up the shaft, and squeezed the blood out of my head, got really swollen from that but only held it for like 5 or 6 seconds. Also tried edging today.. dunno if I did it right though. Almost came.. even shot a lil precum but I didn't go flaccid and my head didn't get real sensitive.. which is normal after I ejaculate. Time for work soon too. Got my pics posted too!
 

DLD

doublelongdaddy
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
104,570
Likes
813
|
"Road To My Goal"
#11
Xenoseal, I get a small amount of blood from time to time too. The proper name for this is HEMATURIA. This simply means that there is blood coming from your urethra. Although this is not a common condition among normal men it is something men that Penis Enlargement do see quite often. The cause is from excessive exercise...nothing to be frightened with if it happens time to time in limited amounts. If there is a continuous problem with this the causes can be different and even serious and a visit to a UROLOGIST is important.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#12
Hehe, I meant that I squeezed the blood out of my head into my shaft, not out of my body.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#14
Ohh, got my ROP today!! Yay :D Hehe, slapped that bitch together and it's been on all day. Cept for my Penis Enlargement. Did my 400 jelqs today, palm up and palm down, with some C-Jelqs thrown in there every now and then. Also went to Wal-Mart today and bought some cable clamps, in about a week or two I'm gonna start clamping for girth.

Hit the gym today too, first time in a while, damn near killed myself but it felt good.
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#15
Also, I wanna say that Supra's customer service was awesome. I got the ROP within like 5-6 days of sending the money out. That's including a Sunday. From FL to TX that's awesome time!
 

DLD

doublelongdaddy
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
104,570
Likes
813
|
"Road To My Goal"
#16
Xenoseal said:
Ohh, got my ROP today!! Yay :D Hehe, slapped that bitch together and it's been on all day. Cept for my Penis Enlargement. Did my 400 jelqs today, palm up and palm down, with some C-Jelqs thrown in there every now and then. Also went to Wal-Mart today and bought some cable clamps, in about a week or two I'm gonna start clamping for girth.

Hit the gym today too, first time in a while, damn near killed myself but it felt good.
Hitting everything, huh? That is great! You are gonna end up with a new dick, a new body and a new outlook.

DLD
 
Joined
Mar 24, 2004
Messages
158
Likes
0
|
"Road To My Goal"
#17
Ahh, after a long break (too long) I'm back! Last day of school was the 13th.. but I'm goin today too to see people.

With all this free time here's what I'll be doin

Early Morning - Gym (Treadmill, Weights, Swim)
Mid-Morning - Shower (Penis Enlargement Time! Yeah Baby)
Early Afternoon - Run (4-10 miles), Callistetics (Push-ups, Sit-ups ect...)
Afternoon - Naptime (1-2 hour nap)
Evening-Bedtime - Freetime

After I head to bed tonite, there will be no more cigarettes either. My goal is to regain my old self in 3-4 months. And I'm gonna do it, or die trying.

As for Penis Enlargement

Day1:
Warmup
Stretching
400 Jelqs
Erect Bends
Warmdown

Day2:
Warmup
Stretching
200 Jelqs
Constrictor Exercises
Erect Bends
Warmdown

Day3:
Rest Day

Repeat
 

DLD

doublelongdaddy
Staff member
Joined
Jun 3, 2003
Messages
104,570
Likes
813
|
"Road To My Goal"
#18
Xenoseal said:
Ahh, after a long break (too long) I'm back! Last day of school was the 13th.. but I'm goin today too to see people.

With all this free time here's what I'll be doin

Early Morning - Gym (Treadmill, Weights, Swim)
Mid-Morning - Shower (Penis Enlargement Time! Yeah Baby)
Early Afternoon - Run (4-10 miles), Callistetics (Push-ups, Sit-ups ect...)
Afternoon - Naptime (1-2 hour nap)
Evening-Bedtime - Freetime

After I head to bed tonite, there will be no more cigarettes either. My goal is to regain my old self in 3-4 months. And I'm gonna do it, or die trying.

As for Penis Enlargement

Day1:
Warmup
Stretching
400 Jelqs
Erect Bends
Warmdown

Day2:
Warmup
Stretching
200 Jelqs
Constrictor Exercises
Erect Bends
Warmdown

Day3:
Rest Day

Repeat
Your plan looks awesome and I am right there with you. I hope in 4 months time to get my old self back too:) Good luck!
 

Members online

Top Bottom