vonbarron

Member
I was looking over and evaluating some of my long term goals (Penis Enlargement,Bodybuilding,Ext). Here is be in the present.

5'6''+
135lbs
6x1.25-75x5= Length ,width,Girth
light acne on face
BODY
arms- 14''
waist-29-30''
chest-45+''
thight-20''
calves''-13''
Not to bad but her is my goals for the next 3-4yrs and i will get everyone

5'6''+( hopefully I'll get a little bit taller)
180lbs
9-10x 2.25-2.5x7
totally clear face
Body
arms-18''
waist-same
chest- 50''
thighs-24''
calves- 15''

how do u guys think Ill luck in the future a 5'6'' guy with a cock that size and a body like that? :praise: :D

Please state all your Options
Forgiven
 
Last edited:
how do u guys think Ill luck in the future a 5'6'' guy with a cock that size and a body like that? :praise: :D

I have faith that you will achieve it and become the ultimate stumpy.. body and cock haha. Good goals though guy, hope to see you gain keep me posted.
 

vonbarron

Member
kausion_420 said:
how do u guys think Ill luck in the future a 5'6'' guy with a cock that size and a body like that? :praise: :D

I have faith that you will achieve it and become the ultimate stumpy.. body and cock haha. Good goals though guy, hope to see you gain keep me posted.
:D the ultimate stumpy, good one. Thanks alot and Ill keep u all posted.
 

dr.ralph

Member
My final goal is 11" NBP erect length & 7,5" erect girth.

I'm 6'4" tall and pretty slim, so I guess the 11" won't look as big on me as the 10" on you
 

bigbutnottoo

Active member
I will add my before and after:


6'1
215lbs
8.25x5.25
pale face, occasional dermatitis
BODY
arms- 15.5''
waist-36''
chest-44''
thigh-24''
calves''-16.5''

Goals, hopefully within 6 months or so, but a year or 2 would be alright:
6'1
180lbs
9NBPx6.5
totally clear face, more tan/less pale
Body
arms-16''
waist-32"
chest- 48''
thighs-22''
calves- 17''
 

bigbutnottoo

Active member
dr.ralph said:
My final goal is 11" NBP erect length & 7,5" erect girth.

I'm 6'4" tall and pretty slim, so I guess the 11" won't look as big on me as the 10" on you
Maybe not, but at 11" NBP you'll look as big or bigger as most of us have ever seen regardless of your height.
 

vonbarron

Member
I cant wait till I reach my goals, so I could see the looks on peoples faces while I shower at the gym. They'll all be in awe, after seeing a a short guy all huge and ripped with a long,thick and wide :allhail: flaccid hanging low. Its going to be awesome!!!
 
Last edited:

bigbutnottoo

Active member
For me to be 135 lbs, I would have to cutoff some of my limbs.
 

pumaz

Member
Damn, at 5'6" thats national bodybuilding competition size isn't it?

I am basing my goals more on Greek/Roman sculpture for proportions. http://www.sandowmuseum.com/ideal.html

I am going slightly under every measurement by an inch or two at my current weight of 170 and height of 6'1". (wrist size is exactly 7 for that calculator) I think at about 185 or 190 I will reach the right measurements. At that point I am going to get as cut as possible as it is to maintain on a regular basis.

I'll be bigger then any average guy and intimidating, but at the same time not too huge. Proportioned like a Greek/Roman god and cut like all the girls oogle over.

edit: heh I just saw the penis on that statue on the sandow page, I'll look like him but with an 8.5 incher
 
Last edited:

bigbutnottoo

Active member
According that calculator, I am almost perfect except for my waist is too big and my calves. There's no way I am going to or could shrink my calves 2 inches. So I lose from my waist and I will be perfect. I always thought I was perfectly proportioned.
 

bigbutnottoo

Active member
I would think the calculator would factor in height though. A taller person with the same wrist size would look less developed than a shorter person.
 

bigbutnottoo

Active member
pumaz said:
edit: heh I just saw the penis on that statue on the sandow page, I'll look like him but with an 8.5 incher
And Im guessing you wont be holding another man's head in between your legs either.
 

vonbarron

Member
forgiven said:
I was looking over and evaluating some of my long term goals (Penis Enlargement,Bodybuilding,Ext). Here is be in the present.

5'6''+
135lbs
6x1.25-75x5= Length ,width,Girth
light acne on face
BODY
arms- 14''
waist-29-30''
chest-45+''
thight-20''
calves''-13''
Not to bad but her is my goals for the next 3-4yrs and i will get everyone

5'6''+( hopefully I'll get a little bit taller)
180lbs
9-10x 2.25-2.5x7
totally clear face
Body
arms-18''
waist-same
chest- 50''
thighs-24''
calves- 15''

how do u guys think Ill luck in the future a 5'6'' guy with a cock that size and a body like that? :praise: :D

Please state all your Options
Forgiven
Damn, I just noticed I fucked up on the measurements, damn it :mad: It should look like this
5'6''+
190lbs
6x1.25-75x5= Length ,width,Girth
light acne on face
BODY
arms- 19''
waist-29-30''
chest-50''
thight-25''
calves''-15''
Not to bad but her is my goals for the next 2-3yrs and i will get everyone

5'6''+( hopefully I'll get a little bit taller)
230lbs
9-10x 2.25-2.5x7
totally clear face
Body
arms-22''
waist-same
chest- 54''
thighs-27''
calves- 18''

Sorry about that everyone, well everyone fucks up But I fixed it and thank you Tennis Nuts for bringing this to my attention i really apprecciate it, Good thing you told me Cuz this shit would have cauased some drama up in here, Will sorry again everyone, :p rofl rofl
 

vonbarron

Member
Damn I hate making freakin mistakes, Im a perfectionist and this just makes me look like a freakin Liar and crap damn it.
 

ItsElectric

Active member
Geez man, you must be a clone of me. Those are almost my exact stats! :D

-ItsElectric
 

Members online

Top