Late nite rambling

Texan

1
Joined
Nov 3, 2003
Messages
1,026
I just want fairly long, but REALLY fat cock. That's all. Grow you fucker!! Too bad when I eat a box of Ding Dongs the shit doesn't go to my dick.

I guess this sounds bad, but I want to a girl see my dick and say, "Oh man, that's big." "I don't know if that'll fit in me." And most of all, when I'm putting it in, "Oh shit, it hurts; I think it's tearing me. But FUCK it's a good hurt."

Man, I envy the guys walking around with natural 8+" or natural, 6+" girth. I would loved to pushed 8x6 into my H.S. gf when she was 16. Man, it would have split her in half.

You know they have those pump -up penis things for impostent men... well I wonder if they could put some balloons in the penile chambers and blow them up and really stretch those chambers to increase girth. I'm sure that would be done if possible.

I remember one time when I was about 10 one of my dad's friends said, "If I was your age again, I'd walk around with a brick tied to my dick." I distinctly remember thinking 'this guys full of shit.' And he was, but he was on to something. I don't think he had any clue as to Penis Enlargement, just running his mouth... but now here I am, 20 years later, typing this with a brick tied to my dick (actually golf weights at the moment, but you get the picture). Ain't life funny. Of corse this guy also talked about lining a knothole in a tree with bacon and fucking it, so you can imagine why the brick on the dick thing didn't carry much weight.
 
Joined
Mar 14, 2004
Messages
802
Hay AC;
I'm doin' OK. Got major bruising from hanging so I'm on break again.
Hope everything is well with you. :clank:
 

Texan

1
Joined
Nov 3, 2003
Messages
1,026
AncientChina said:
Texan how are your gains coming? Good post man.

You got some female aggression to take out, mate? I assume you want to tear a girl up real bad with a 8x6, and prove to them something real big! :)

8x5.65 is what I will have to take for now (I ain't complaining or bragging trust me many men can make me look like an ant)....Damn those miracle numbers of 8x6! LOL

It also seems like you are thinking of new Penis Enlargement techniques...do you do a lot of thinking on the toilet too like me? :)
Hey AC. Well I haven't really measured lately, but last time I was a hair over 7" bpel and right at 5.2 eg. So since I started I've gotten just under an inch length and right at .5 in eg. I've been going at it pretty consistently of late and want to give myself a few weeks so I will be able to observe measurable gains.

Yeah, I guess I do have a little aggression to get out. I am fairly insecure about my snausage, a lot of which has to do with asking the wrong question to my then girlfriend (now wife). I think you know what question I speak of, but I was 18 and thought I was the shit and I got hit between the eyes hard. I still don't feel adequate... It's amazing how one little question has had such a disparriaging impact on my life. I know it's dumb to wrap so much of my identity up in my dick, but, despite this knowledge that this is not a healthy wau to judge myself, I can't change. But, I'm getting bigger, and as my weiner grows, so does my confidence.
 

derringer57

Member
Joined
May 12, 2004
Messages
579
One time when me and my girl were screwin and I put it in deep she was getting all into it. She told me later it hurt, but it was a good hurt.. she likes it rough... rough and slow.. or just plain rough :) ALMOST 8 and trying to get to 6 girth liuke 1/4-1-8" to go
 
Joined
Nov 18, 2003
Messages
2,249
sephin is only 18 ;) ...so there is nothing wrong with him dating a 16 year old
 
Top